Ingatlah ... sesungguhnya manusia itu sentiasa di dalam kerugian ...

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

Sunday, March 1, 2009

Dah tua rupanya aku ni ......


Minggu lepas tak pasal 2 - 3 hari kepala aku berdenyut semacam je . Nak kata migrain tak jugak , check tekanan darah , doktor kata ok cuma lebih sikit je . Abih tu aku tanya la apa sebabnya . So , kata doktor mungkin berpunca daripada cermin mata . Power tak sekata . Sampai sekarang ni masih terasa kesannya . Dah tukar cermin mata pun masih ada lagi denyutnya . Kesimpulan yang aku boleh buat cuma satu iaitu aku dah masuk zon 40 an and masa ni la macam penyakit start bagi salam . Apa lagi nak beringat selalu la jawabnya ! Kepada geng yang dah 40 an tu sedo la diri sikit ye .... kita ni bukannya muda lagi . Kesihatan nak kena jaga juga . Jangan maree !

1 comment:

Saiful Hoesne said...

Salaam.
Kita sememangnye dah tua...masuk saje 40an, banyak perkara yang kita perlu, malah mesti ingat. Kena banyak muhasabah dan sebagainya.

Apa khabar? Lama dah saya tak tanya khabar sejak tahun lalu. Masa dok surfing internet, terpapar laman blog "Anak Banjar"...terus saya explore.

Dari gambar tuan dalam blog ini, nampak masih smart lagi.. walaupun rambut kat depan dah berkurangan (jangan mare ye). Nantilah...ada masa akan datang saya akan hantar gambar terbaru saya. Gambar tak banyak sebab saya lebih banyak ambil gambar orang lain drp diri sendiri.

Ok, kita jumpa lagi dalam alam blog. InsyaAllah.

Sahabat lama
Saiful Hoesne Hasan
hoesne@utusan.com.my