Ingatlah ... sesungguhnya manusia itu sentiasa di dalam kerugian ...

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

Sunday, July 27, 2008

Mohd Azrin Bin Abdul Samad ( 09.09.1990 - 27.07.2008)



Kau hadir ke dunia atas kasih sayang ayah dan ibu dan kau kembali diiringi dengan kasih sayang ayah dan ibu dan keluarga yang tercinta . Hadirmu membawa sinar bahagia dan kegembiraan , biarpun ada kalanya kau ' gila - gila ' namun kau adalah adikku , sahabatku . Keakraban mencetuskan kasih sayang seorang abang dan adik . Kau penyeri kehidupanku dengan karenah dan gelagatmu yang tidak pernah kenal erti jemu . Kekuatan semagatmu amat kukagumi hingga ke akhir hayatmu kau tetap tabah menghadapi ujian Illahi ...

Yen ...
Kini kau kembali kepada sang Pencipta , Yang Maha Esa . Sedangkan aku masih bergelut dengan sisa hidup yang entah bila bertemu titik noktahnya . Allah lebih menyayangimu , lantas kau dijemputNya tika usiamu menginjak dewasa . Kau beruntung adikku . Tidak perlu menambah bebanan serta dosa , pahala yang kau kumpul menjadi perisai di negeri abadi .

Yen ...
Abangmu ini hanya mampu mendoakan kesejahteraanmu di alam sana . Apa yang pasti suatu hari abangmu dan seluruh keluarga pasti akan menyusul jua , bila tiba saat itu ....... Kau akan sentiasa menghiasi kamar hidupku , sekali dan selamanya ..

2 comments:

zachatta said...

Tahziah..

Unknown said...

semoga arwah tenang di sana . amin rabbanaalamin